lørdag den 21. april 2012

Latte - og lidt mere udstyrs-fremvisning

Er gevaldig i gang med at lave overspringshandlinger og det starter ofte med et stærk behov for kaffe - og i dag har jeg brug for en Cafe Latte.
Så jeg finder den blå skønhed frem, jeg købte i Barcelona for 16 euro.

Jeg kunne jo godt ønske mig sådan en stor potent ekspresso-maskine med de flotte knapper og den rigtige bar, men mindre kan også gøre det.

Mens kaffen brygger på komfuret, varmer jeg et par dl. mælk i mikrobølgeovnen (mest for ikke at svine en gryde til) og pisker mælken skummende med min elskede Bamix'en, som har en flad mælkepisker-dims.
Jeg bruger mest dimsen til at piske minimælk til en flødeagtig konsistens, når vi producerer smoothie mv... men den er også genial til latte-skum...
Tjaa.. Det er jo ikke noget særlig, men det gør lige dagen - og det arbejde jeg lige skulker lidt fra, lidt mere overskuelig...
Ha en god dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar