søndag den 1. april 2012

Velkommen til Lærkeredens madblog

Jeg elsker at lave mad.
I dag hvor jeg skulle slappe af, er jeg alligevel kommet til at bage et par plader gullerodsboller, slå brød op til i morgen, bage en chokolade/rødbedekage og lige lave lidt hjemmelavet ravioli m. pesto sammen med min skønne datter....
Så mad betyder meget. Det er et sprog jeg kan lide at tale i. Det er en måde at kommunikere til verdenen på. Det er nogen gange min måde at slappe af på.
Det mad jeg laver er inspireret af både mormor-mad, internationale islæt og alt det moderne grønne. Jeg ligner altså stort set en masse andre madentusiaster - og sådan nogle, skal jeg nu om dage have en madblog - så nu har jeg altså også fået en......
Billedmaterialet vil det komme til at halte lidt med - min HTC-telefon tager elendige billeder og jeg er virkelig dårlig til billedkomposition, lyssætninger osv... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar